آموزشی

آموزش تعریف خدمات در نرم افزار هلو

آموزش تعریف خدمات در نرم افزار هلو

یکی سوالاتی که برای افرادی که تازه با نرم افزار هلو آشنا شده اند پیش می آید این است که شغل ما خدماتی است و ما چگونه باید خدماتی را در نرم افزار هلو تعریف کنیم و در فاکتور فروش از آن استفاده کنیم و محاسبه سود و زیان آن به چه صورت است با ما همراه باشید با آموزش تعریف خدمات در نرم افزار هلو.

در کار های خدماتی عملا کالایی خرید و فروش نمی شود و شما یک خدمت ارائه می دهید و در عوض آن مبلغی را دریافت می کنید پس در نتیجه نیازی به موجودی نیست و در نرم افزار موجودی برای خدمات تعریف نمی شود و تمامی مبلق به صورت 100 درصد وارد سود شما می شود.

مسیر دسترسی به تب خدمات در نرم افزار هلو

دسترسی به منوی کارهای خدماتی

 کالا / گزینه خدمات

مسیر دسترسی به تب خدمات در نرم افزار هلو

بعد از انتخاب اين گزينه، در فرم خدمات، دكمه جديد را كليك كرده و در فرم خدمات جدید، نام کار خدماتي را وارد و تاييد نماييد.

اگر بخواهيد براي كارهاي خدماتي، عوارض و مالیات محاسبه شود، گزينه شامل عوارض و ماليات را كليك نموده و سپس درصد عوارض و ماليات را مشخص کنید.

تب معرفی خدمات در نرم افزار هلو

قیمت خرید در تب خدمات نرم افزار هلو

قیمت خرید در این تب برای این است که اگر خدمات توسط مجموعه شما انجام نمی شود و شما آن را به یک واسطه می سپارید باید از قیمت خرید استفاده کنید و با استفاده از این قیمت خدمات را از واسطه مورد نظر خریداری کنید و سپس با قیمت اصلی به مشتری بفروشید موقع فروش سود به صورت 100 درصد به شما می رسد و این قیمت خرید موقع خرید از واسطه از میزان سود شما کسر می شود.

قیمت خرید خدمات در نرم افزار هلو

گروه بندی خدمات در نرم افزار هلو

برای اینکه در منوی كارهاي خدماتي، گروه اصلي و فرعي تعريف كنيد می‌توانید از مسير تنظيمات مديريتي/ تنظيمات نرم‌افزار/ کالا/ کار خدماتي گزينه امكان تعريف گروه اصلي و فرعي جهت معرفی كارهاي خدماتي را فعال نماييد.

گروه بتدی خدمات در نرم افزار هلو

تنظیم سرفصل های حسابداری خدمات

به صورت خودکار با انتخاب کار خدماتي در فاکتور فروش و ثبت آن، کل مبلغ کار خدماتي در آن فاکتور به ميزان سود اضافه خواهد شد اما اگر به جاي سود بخواهيد مبلغ کار خدماتي در سرفصل ديگري مانند درآمد وارد شود، در صورت داشتن امکان سرفصل آزاد مي‌توانيد از منوي تنظيمات/ تنظيمات نرم‌افزار/ فاکتور / مالي گزينه سرفصل كالاهاي خدماتي در ثبت فاکتور، سرفصل مورد نظر را انتخاب نماييد.

تغییر سرفصل های خدمات در نرم افزار هلو

تبریک میگم شما آموزش تعریف خدمات در نرم افزار هلو را با موفقیت به پایان رساندید اگر قصد خرید نرم افزار حسابداری هلو را دارید ویراکام در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *