اخبار

تغییرات نسخه جدید هلو apex 9.24

تغییرات نسخه جدید هلو apex 9.24

نسخه جدید نرم افزار حسابداری هلو apex 9.24 منتشر شده که با توجه به قوانین جدید سامانه مودیان ، تغییرات و آپدیت هایی داشته با ویراکام همراه شوید تا باهم این آپدیت و تغییرات رو مشاهده و بررسی کنیم

ارسال فاکتور های صادرات به سامانه مودیان

اولین آپدیت این نسخه هلو مربوط به اضافه شدن الگو صادرات در فیلد الگو ارسال صورتحساب می باشد که امکان ارسال فاکتور های صادراتی رو برای مشترکین عزیز نرم افزار هلو به ارمغان می آورد. با انتخاب این الگو ستون صادرات توی جدول فاکتور ها اضافه میشه و با زدن گزینه مثبت در هر فاکتور امکان مشخص کردن شماره پروانه گمرکی ، گمرک محل ارسال فروشنده و … رو برای شما فراهم میکنه .

ارسال فاکتور های پیمانکاری به سامانه مودیان

دیگر اپدیت هلو در این نسخه اضافه شدن امکان فاکتور های پیمانکاری به سامانه مودیان می باشد. این قابلیت در فیلد الگو ارسال صورتحساب در نرم افزار هلو قابل مشاهده می باشد. در این فیلد با انتخاب الگو فاکتور قراردادی و پیمانکاری ستون شماره قرارداد به جدول فاکتور ها اضافه می شود و شما میتوانید برای فاکتور های پیمانکاری خودتون شماره قرارداد مشخص کنید.

چاپ فاکتور در فرم صورت حساب الکترونیکی سامانه مودیان

در نسخه جدید هلو apex گزینه چاپ صورت حساب در لیست صورت حساب های سامانه مودیان گنجانده شده است و شما میتوانید همان لحظه به راحتی فاکتور مورد نظر خودتون رو پرینت کنید.

افزودن اطلاعات شناسه کالا ، شماره مالیاتی و … به گزارش مربوط به فاکتور ها

با آپدیت جدید نرم افزار حسابداری هلو امکان گزارش گیری از اطلاعات شناسه کالا ، شماره مالیاتی ، و … به گزارش گیری نرم افزار افزوده شده و شما میتوانید از طریق مسیر گزارشات/گزارش فاکتور به صورت ستونی مشاهده کنید و گزارشات مورد نیاز خود را تهیه کنید

اصلاح شماره کالا های فاکتور در فرم صورت حساب مالیاتی سامانه مودیان

در فرم صورت حساب مالیاتی سامانه مودیان ستونی با عنوان شناسه کالا اضافه شده که به شما امکان تغییر شناسه کالا هایی که میخواهید به سامانه مودیان ارسال کنید همون لحظه و در همان فرم اصلاح و وارد کنید

ایجاد نامحدود گروه اصلی ، گروه فرعی ، و کالا در یک گروه

تا قبل از این در نرم افزار هلو شما میتوانستید 99 گروه اصلی و برای هر کدام 99 گروه فرعی و برای هر گروه فرعی 999 کالا تعریف کنید اما اکنون در نسخه جدید 9.24 دیگر محدودیت تعداد در ایجاد هیچ کدام یک وجود ندارد و میتوانید بی نهایت گروه اصلی ، بی نهایت گروه فرعی و بی نهایت کالا زیر مجموعه هر گروه اضافه کنید.

کارتابل چک های صیادی در نرم افزار هلو

با توجه به این که امروزه تقریبا همه از چک های صیادی استفاده میکنند نرم افزار هلو در نسخه جدید خود یک کارتابل مخصوص چک های صیادی برای مدریت راحت تر چک ها در اختیار شما قرار داده است.

دسترسی سریع به صدور سند در مرور حساب ها

قابلیت دسترسی سریع به صدور سند در فرم مرور حساب ها در نرم افزار هلو اضافه شده تا در صورتی که موقع مرور حساب ها نیاز به صدور سند داشتید به راحتی به این بخش دسترسی داشته باشید.

نمایش تاریخ ورود اطلاعات در گزارش اسناد به صورت ستونی

در نسخه جدید نرم افزار ستون تاریخ ثبت سند رو به نمایش گزارش اسناد به صورت ستونی اضافه کرده است

واحد کالا در حواله بین انبار

اگر در نرم افزار هلو از حواله بین انبار ها استفاده می کنید از این پس میتوانید از واحد کالا در نرم افزار استفاده کنید و همچنین قابلیت گزارش گیری با استفاده از واحد کالا به نرم افزار اضافه شده است.

چاپ بارکد به ازای همه موجودی های کالا

در نسخه جدید نرم افزار حسابداری هلو قابلیت چاپ بارکد به ازای موجودی های کالا اضافه شده است و میتوانید به راحتی از هر کالایی به تعداد موجود در انبار خود بارکد پرینت کنید

میزان فروش کالا به تفکیک در هر ماه

با این قابلیت شما از این پس میتوانید تعداد فروش هر کالا در هر ماه رو به تفکیک مشاهده کنید برای استفاده از این قابلیت باید از مسیر گزارشات/ گزارشات آماری/ سربرگ کالا به تفکیک ماه وارد شوید.

شروط نام سرفصل و نام کاربر در گزارش دفتر روزنامه

در نسخه جدید شرط نمایش بر اساس نام سرفصل و نام کاربر و شما میتوانید بر این اساس هم گزارش های مورد نیاز خودتون رو تهیه کنید.

و همچنین بسیاری از باگ ها و مشکلات هم در این نسخه آپدیت شده و برطرف گردیده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *